Image result for ‫ماهواره‬‎

به گزارش وبلاگ سیستان:مهم ترین اثراتی که ماهواره ها بر جامعه گذاشته اثرات ناخوداگاه آن است چرا که یک سری کارهایی که اشخاص انجام می دهند که بصورت آشکار نیست ولی اینها روی روان و رفتار تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

متاسفانه کودکان یکی از گروه های سنی که بسیار از سوی ماهواره ها در معرض خطر هستند می باشند چرا که کودکان هنوز شخصیت شان شکل نگرفته و در واقع از رفتارهای ماهواره کپی برداری
می کنند.

 ماهواره سبب سستی و نابودی استحکام خانواده می شود و رابطه با محارم و بی حجابی را عادی جلوه می دهد چرا که با ایجاد کپی برداری و الگوبرداری باعث کشش انسان به فکر خیانت می شود چون وقتی انسان می بیند بهتر از حالت عادی می تواند نیازش را برطرف کند از یکسری روابط مانند روابط زن و شوهری طردمی شود مخصوصا وقتی می بیند از ناحیه همسر تامین نمی شود و محبت نمی بیند با الگوبرداری از شخصیت های ماهواره ای خیانت را پیشه می کند.

متاسفانه با افزایش آموزش و فرهنگ سازی در مورد ماهواره و اثرات سو و مضرات آن به خانواده ها می توان با آن مقابله کرد.

 ماهواره فاقد هرگونه برنامه ای که با فرهنگ ایرانی و اسلامی مطابقت داشته باشد می باشد بنابراین با ممانعت از ورود ماهواره در منازل از آسیب های آن جلوگیری به عمل آورد.

ماهواره ها به دلیل برنامه های غیراخلاقی و سو اثرات مخرب فراوانی دارند که در این راستا خانواده ها توجه ویژه ای باید داشته باشند.
انتهای پیام///