۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

علی اکبراز زیرساخت های شهری تنها نام آن رایدک می‌کشد/ از نبود بخشداری و کلانتری تا مشکلات جاده ای و بی مهری مسولان میراث فرهنگی نسبت به شهر

به گزارش وبلاگ سیستانی؛به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا؛ شهر علی اکبر در شهرستان هامون واقع شده که به مناطق و جاذبه های گردشگری و باستانی از قبیل کوه خواجه و تالاب هامون نزدیک می باشد اما از این ظرفیت های ارزشمند این شهر استفاده نشده و رشد و ترقی نیز در آن مشاهده نمی شود.

عدم وجود بخشداری و کلانتری، بیمارستان، راه های مواصلاتی استاندارد و عدم بهره برداری از ظرفیت های گردشگری از جمله مشکلاتی است که داد اهالی شهر علی اکبر را درآورده و خواستار پیگیری از جانب مسولان هستند.

یکی از اهالی شهر علی اکبر به خبرنگار اوشیدا گفت: با اینکه این شهر دارای جمعیت بالایی است اما از بسیاری از امکانات شهری برخوردار نیست و این موضوع به شدت بر کیفیت زندگی مردم تاثیر گذاشته است.

خواجه ادامه داد: مردم شهر علی اکبر بسیار صبور و ولایتمدار هستند و در راه انقلاب و سربلندی ایران اسلامی همیشه گام برداشته اند بنابراین انتظار می رود مسولان نیز به همین نسبت به فکر رفع مشکلات اهالی این شهر و افزایش خدمات باشند تا وظیفه خود را در قبال انقلاب و دوستداران انقلاب انجام داده باشند.

وی با بیان اینکه، دردها و خواسته های مردم شهر علی اکبر مشترک است افزود: اهالی شهر تمام خواسته های خود را به امام جمعه بیان کرده اند بنابراین برای آگاهی از مشکلات بهتر است نظر امام جمعه را جویا شوید.

مهم ترین دلیل عدم پیشرفت شهر علی اکبر نبود بخشداری است

امام جمعه ی شهر علی اکبر عنوان کرد: مهمترین علت عدم پیشرفت شهرعلی اکبر نبود بخشداری است چرا که به این دلیل هیچ اداره ای نیز جهت ارائه خدمات نمی تواند دراینجا حضور داشته باشد.

حجه الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: استقرار کلانتری یکی از مهم ترین خواسته های مردم شهر علی اکبر است با اینکه استاندار نیز قولهایی برای تاسیس بخشداری و کلانتری در شهر داده اند اما هنوز این وعده ها تحقق نیافته است.

اشرفیان ادامه داد: عدم وجود خبرگزاری رسمی در شهرعلی اکبر یکی از مشکلات این شهر به شمار می رود چرا که نمی توانیم صدای مردم را به طورحقیقی به گوش مسئولین برسانیم.

شهر علی اکبر مورد بی مهری مسولان میراث فرهنگی قرار گرفته است

امام جمعه ی شهر علی اکبر ابراز داشت: با اینکه این شهر در مجاورت کوه خواجه و تالاب هامون موقعیت ویژه ای برای گردشگران ومسافران دارد ولی متاسفانه از سوی مسئولین میراث فرهنگی موردبی مهری قرار گرفته و ظرفیتهای آن موردتوجه قرارنگرفته است همچنین زیرساختهای آن دچار مشکلاتی است که باید بیان شود.

اشرفیان تصریح کرد: ایجاد مجتمع توریستی در مجاورت کوه خواجه از دیگر خواسته های مردم منطقه به شمار می رود اما تاکنون هیچ اقدامی ازسوی مسئولین میراث فرهنگی صورت نگرفته وازمدیرکل میراث فرهنگی گله مندیم که به جهت عدم پشتیبانی ازظرفیت های گردشگری شهرستان هامون هیچگونه حمایتی را انجام نداده اند.

وی در این راستا ادامه داد: اگر مسئولین به کوه خواجه توجه ویژه ای داشته باشند میتوان آن را قطب گردشگری سیستان تبدیل کرد و گردشگران زیادی را جلب کرد.

وضعیت جاده زابل به شهر علی اکبر و کوه خواجه نامطلوب است

امام جمعه ی شهر علی اکبر عنوان کرد: جاده و راه سالم تاثیر به سزایی در تامین امنیت جانی افراد دارد بنابراین از اداره راه و شهرسازی خواستاریم نسبت به جاده زابل به شهر علی اکبر و کوه خواجه به عنوان یک جاده بین شهری توجه کند چرا که این جاده بسیار نامطلوب است.

اشرفیان با بیان اینکه، در طی سال جاری چندین خانواده در این جاده داغدار شدند افزود: جاده بسیار کم عرض و فاقد علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی است در حالی که این جاده به عنوان یک جاده توریستی و گردشگری که به تالاب بین المللی هامون و کوه خواجه ختم می شود.

وی تصریح کرد: اداره راه نسبت به بازسازی و ایمن سازی جاده و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز نسبت به استقرار پلیس راهور در جاده اقدام کند تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در این محور نباشیم.

امام جمعه شهر علی اکبر تامید کرد: با اینکه، طبق قانون باید در شهرهای با جمعیت بیش از پنج هزار نفر بیمارستان و درمانگاه شبانه روزی وجود داشته باشد اما با این حال شهر علی اکبر با جمعیت ۶ هزار نفره فاقد بیمارستان شبانه روزی است و دارای تنها یک درمانگاه با یک پزشک می باشد به طوری که در این درمانگاه خدمات مطلوب ارائه نمی شود که در این راستا خواستار احداث بیمارستان در این شهر توسط مسولان بهداشت و درمان هستیم.

وی در پایان گفت: در خصوص زدودن محرومیت از منطقه با تولیت آستان قدس رضوی در مورد ظرفیتها ی اشتغالزائی تماسهایی گرفته شده است که در این راستا افراد طرحهای خود را به صورت تفصیلی به دفتر امام جمعه شهر علی اکبر ارائه کنند تا با ارسال طرحها و کار کارشناسی بر روی آن ها، آستان قدس رضوی برای برنامه ریزی و ایجاد اشتغال در منطقه ورود پیدا کند و فرصتهای کار برای مردم به وجود آید.

۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

خاک بازی موجب سلامت و ضد افسردگی…

به گزارش وبلاگ سیستانی؛علامه حسن زاده آملی در خصوص خاک فرمایش جالبی دارند:
جارو برقی نزدن موجب سلامت فرزندان است، این مقدار خاک باید باشد.
این هم از تکنولوژی…

🔴درمان طبیعی افسردگی با خاک بازی

⬅️دانشمندان دریافته اند که خاک اثرات قابل توجهی بر روی سلامتی و خوشحالی انسان دارد
غالب باغبانها می گویند که مزرعه و باغ انها جای بسیار ارامبخشی است و کار باغبانی باعث کاهش استرس و احساس شادمانی انها می شود،
دانشمندان اخیرا در خاک متوجه یک میکروبی که شباهت زیادی به داروی ضد افسردگی ( پروزاک) دارد شده اند
این میکروب که در خاک زندگی می کند دارای توانایی تحریک کننده سروتونین است
⬅️سروتونین ارتباط مستقیمی با افسردگی استرس و بیماریهای وسواسی و دوقطبی دارد
تماس با این میکروب سطح سیتو کنین را در خون افرایش داده که این حالت سبب افزایش سروتونین در خون می شود
⬅️پژوهشها حاکی از نتایج بسیار خوبی بر روی سلامتی و کاهش استرس بیماران سرطانی داشته است
در اغلب مهد کودکهای کشورهای اروپایی فضایی جهت خاک بازی کودکان در نظر می گیرند

Image result for ‫خاک بازی‬‎


۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) وامام صادق (ع) مبارک باد

وبلاگ سیستانی؛میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت صادق آل محمد حضرت امام جعفر صادق (ع) بر همه ی مسلمین جهان مبارک باد.


http://uupload.ir/files/cj9n_00.jpg

۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

"بمناسبت آزاد سازی شهر تاریخی حلب"

به گزارش وبلاگ سیستانی:نبرد حلب به لحاظ نظامی  پیچیده ترین  ، فرسایشی ترین وسخت ترین نبردها در تاریخ جنگ های شهری محسوب میگردد،
همه سرفصل های متنوع جنگی را بعنوان یک "جنگ تمام عیار" در جبهه حلب  میتوان جستجو کرد.
تاکتیکهای کلاسیک جنگ های نامنظم و نبردهای نامتقارن، سلاح های مدرن و به روز با بهره گیری از تعصبات قومی، عقیدتی، دینی، همه و همه، را درحلب به نمایش گذاشتند تا  در آینده بعنوان سرفصل  تاکتیک های جنگ  شهری در دانشکده های نظامی جهان، قابل تدریس، بحث و تحلیل باشد.
اکنون حلب  بعنوان دایره المعارف نبرد جبهه مقاومت در مقابل  جبهه استکبار و اندیشه های باطل غربگراه درسی عملی برای همه آزاد اندیشان است

🔻در اهمیت سیاسی حلب، ذکر تنها همین نکته کفایت میکند، که در طول کمتر از یک ماه، سازمان ملل 3 بار فقط در مورد بحران "حلب" تشکیل جلسه داد و در این مدت بخش عظیمی از توان دیپلماتیک کشورهای منطقه  و فرا منطقه ا ی صرف این موضوع گردید
لذا تنها  نقشه راه کشور های متخاصم منطقه در اتخاذ رویکرد های جدید در قبال جبهه مقاوت و سوریه، باید در برگ برنده ای بنام "حلب"  جستجو گردد
چرا که  استراتژی استکبار با سرمایه گذاری های مالی وسیاسی  ۵ ساله مرتجعین منطقه همه بر باد رفته و چنان ضربه سهمگینی دریافت  کردند که تا مدتها، در منطقه خاورمیانه، حرفی برای گفتن نخواهند داشت.
🔻 در بعد داخلی هم  نیروهای محور مقاومت، با پیروزی در  شهر حلب، توان روحی دو چندانی  یافته ،که لازمه نبردها و جنگ های بعدی، تا شکست کامل تروریست هاست.
و از طرفی تروریستها، که با پشتیبانی قدرت های استکباری ، هیمنه شکست ناپذیری از خود ساخته بودند، شکست راهبردی جبهه استکبار را امضاء  و رویکرد  تروریستهای تکفیری،وهابی در القای تفکر "عدم تسلیم " که به دیگر گروهها هم سرایت کرده بود، با دستان خودشان در حلب دفن گردید
🔻حلب آزاد شد  ولی جای خالی شهدای مدافع حرم را از یاد نخواهد برد؛ حلبی که برای ما تداعی بخش روزهای آزادی خرمشهر و رشادت های شهدای بیت المقدس است و امروز نام همه شهدای مدافع حرم، خبرنگار شهید حاج محسن خزایی و سرداران  سرافراز ایران اسلامی مدافع حرم که در حلب به شهادت رسیدند  به جاودانی میدرخشد

Image result for ‫آزاد سازی حلب‬‎



۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

قضاوت دیگران درخصوص مدیران

به گزارش وبلاگ سیستانی؛مردم بر اساس این ۷ ویژگی در مورد شخصیت مدیران قضاوت می‌کنند

1⃣ دست‌خط‌

بر اساس مطالعات انجام شده، نحوه‌ی نوشتن و اندازه‌ی دست‌خط یک شخص می‌تواند اطلاعاتی در مورد شخصیت آن فرد به ما ارائه دهد. نتایج تحقیقاتی که توسط National Pen Company انجام شد نشان داد افرادی که دست خط ریز دارند خجالتی، وسواسی و سخت کوش هستند؛ در حالی‌ که افرادی که شخصیت دوستانه و اجتماعی دارند دست خط درشت‌تری دارند.

افرادی که همه چیز را جدی می‌گیرند فشار بیشتری برای نوشتن به خودکار وارد می‌کنند، در حالی که افرادی که خودکار را نرمتر می‌گیرند و در حین نوشتن فشار کمتری به خودکار وارد می‌کنند حساس‌تر و دلسوزتر هستند.

2⃣ رنگ

بر اساس مقاله‌ای که در Psychology Today منتشر شد، رنگی که برای لباستان انتخاب می‌کنید یا رنگی که بیشتر به آن وابسته هستید، چیزهای زیادی در مورد شما می‌گوید. افرادی که دائماً مشکی را انتخاب می‌کنند، حساس‌تر هستند، روحیه‌ی هنری دارند و به جزئیات علاقه مندند؛ اما افرادی که رنگ قرمز را دوست دارند از زندگی خود نهایت استفاده را می‌کنند، با انرژی هستند و با جان و دل برای رسیدن به خواسته‌هایشان تلاش می‌کنند.

افرادی که رنگ سبز را دوست دارند وفادار و خونگرم هستند و آن‌هایی که به رنگ سفید علاقه‌مندند منطقی و منظم هستند. افرادی که رنگ آبی را بیشتر از رنگ‌های دیگر دوست دارند حساس هستند و به دیگران توجه می‌کنند.

3⃣ جویدن ناخن

رفتارهای بدنی تکرارشونده، اطلاعات زیادی درباره‌ی شخصیت شما به دیگران ارائه می‌دهد. عکس‌العمل بدن شما به موقعیت‌های مختلف، مانند کشیدن مو، جویدن ناخن یا زخم کردن پوست نشان‌دهنده‌ی بی‌قراری، ناامیدی، خستگی و نارضایتی است.

به عنوان مثال جویدن ناخن را در نظر بگیرید، نتایج یک تحقیق نشان داده است افرادی که ناخن‌هایشان را می‌جوند کمال‌گرا و اغلب عصبی هستند.

4⃣ کفش

به گفته‌ی روانشناسان، تنها با نگاه‌کردن به کفش دیگران می‌توانید با اطمینان کامل در مورد شخصیت آن‌ها قضاوت کنید. بر اساس گفته‌های پژوهشگری به نام Omri Gillath از دانشگاه کانزاس، فقط با بررسی قیمت، مدل، رنگ و طرح کفش می‌توانید تقریباً ۹۰ درصد از ویژگی‌های شخصی مالک کفش مانند درآمد، گرایش سیاسی، جنسیت و حتی سن فرد را حدس بزنید.

5⃣ چشم‌ها

چشم‌ها آینه ای از درون انسان‌ها هستند. چشم‌های شما چیزهای زیادی در موردتان می‌گوید، اینکه به چه فکر می‌کنید و چه احساسی دارید و اینکه وفادارید یا نه. مطالعات نشان می‌دهد چشم آبی‌ها در مقایسه با افرادی که چشمان تیره‌تری دارند کمتر سازش‌پذیرند.

راه دیگری که چشمانتان شما را لو می‌دهد، عدم توانایی در برقراری تماس چشمی مستقیم است. این موضوع نشان‌گر اراده‌ی ضعیف و عدم کنترل است.

6⃣ وقت‌شناسی

اینکه چقدر دیر یا زود سر قرار ملاقات یا جلسه حاضر شوید، تأثیر مثبت یا منفی بر نگاه دیگران به شخصیت شما دارد. دیر رفتن به جلسه یا یک قرار ملاقات مهم، دیدی منفی در مورد شما ایجاد می‌کند، در حالی ‌که سر وقت رسیدن به یک جلسه نشان می‌دهد چقدر برای وقت دیگران ارزش قائلید. هر دوی این‌ها رفتارهایی درونی و ذهنی هستند.

7⃣ نحوه‌ی دست دادن

محققان متوجه شده‌اند افرادی که محکم دست می‌دهند، اعتماد به نفس بیشتری دارند و شخصیت محکم و مطمئنی از خود منعکس می‌کنند. این افراد برون‌گرا هستند، زود احساسی می‌شوند و تمایلی به آرام بودن ندارند.

از طرف دیگر، افرادی که آرام دست می‌دهند از اعتماد به نفس کمتری برخوردارند و اغلب ساده‌ترین راه‌ها را انتخاب می‌کنند. تنها با یک دست دادن ساده می‌توانید تفاوت بین صمیمیت و سردی فرد را تشخیص داد.


Image result for ‫مدیر‬‎


۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

عکس نوشته/ توقف استیضاح آخوندی

به گزارش وبلاگ سیستانی به نقل از همه با هم، طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی بعد از وقوع سانحه ریلی قطار تبریز_مشهد توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی کلید خورد که بعد از گذشت دو هفته از کلید خوردن استیضاح  هنوز تکلیف استیضاح آخوندی در مجلس مشخص نشده است و کمیسیون تخصصی مربوطه نیز خبری از این موضوع ندارد.

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

فاضلاب میهمان منازل هیرمند شمالی زابل / وضعیت نامناسب اسفالت داد مردم را در اورد

به گزارش وبلاگ سیستامی به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا؛ با اینکه محله ی هیرمند شمالی از جمعیت بالایی برخوردار است و بخش عمده ای از شهر را به خود اختصاص داده اما ظاهر آن چندان شباهتی به شهر نداشته و فاقد امکانات شهری از قبیل فضای سبز و یا محل بازی مناسب برای کودکان است.

مردم محله ی هیرمند شمالی به شدت پیگیر حل معضلات شهری محله هستند به طوری که علاوه به بر مراجعه به پایگاه خبری اوشیدا جهت رفع مشکلات نامه ای با امضای هزار نفر به دفتر مقام معظم رهبری و دادستان شهرستان زابل نگاشته اند و خواستار رسیدگی به اوضاع هستند.

آب فاضلاب از جداول بیرون زده و به درون منازل راه یافته است

یکی از اهالی هیرمند شمالی به خبرنگار اوشیدا گفت: این محل به لحاظ بلوار بندی، سطح خیابان و کوچه های دوطرف خیابان سیمای شهر را زشت و مخدوش جلوه می دهد و به لحاظ سطح بهداشت عمومی نیز برای مردم نیز نگران کننده است که متاسفانه در هنگام برگزاری مراسمات مردم با مشکل جدی روبرو هستند که این وضعیت در شان مردم خوب و ولایتمدار سیستان نیست.

حیدری عنوان کرد: جداول اصلی این خیابان و کوچه ها مخصوصا کوچه ی ۱۴ مقابل پمپ بنزین ابراهیمیان از مدت ها قبل، آب فاضلاب در آن از جدول بیرون زده و به داخل منازل مردم نفوذ پیدا کرده همچنین در هنگام بارندگی این وضعیت بسیار بدتر می شود بنابراین خواسته ی اهالی این محل رسیدگی هر چه سریعتر نسبت به رفع این معضل زیستی می باشد.

وی افزود: اهالی محل بارها مشکلات موجود را با شهردار و شورای اسلامی شهر سابق و فعلی در میان گذاشته اند اما هیچ گاه شاهد پیگیری از سوی این مراجع نبودند.

حیدری تصریح کرد: از زمانی که این محله احداث شده تاکنون از کلیه خدمات شهری محروم بودیم و با این بی توجهی ها این محل و منطقه هیچ شکل و شمایلی نه تنها به روستا بلکه به منطقه شهری هم ندارد.

از خیابان هامون تا کانال زندان فاقد آسفالت است

یکی دیگر از اهالی هیرمند شمالی به خبرنگار اوشیدا گفت: با توجه به ترافیک شهری و وجود سه چهل متری از خیابان خزیمه (هامون) تا کانال زندان که بطور نامنظم باز و بسته است باید نسبت به باز گشایی آنها اقدام شود چون این بی نظمی و وعده بازگشایی باعث تخریب چهره شهری شده است.

سراوانی ابراز داشت: از خیابان هامون تا کانال زندان (تامرزخدمات شهری) تمام کوچه ها و خیابانها فاقد آسفالت می باشد در حالی که شهرداری از ساکنین بیشتر کوچه ها هزینه آسفالت را در چند سال جلوتر اخذ کرده ولی تاکنون نه تنها اقدامی نکرده بلکه کوچه هایی را هم که اقدام نموده فقط روی خاک های آن کوچه را باقیر سیاه کردند اکنون آسفالت مسخره آن کوچه ها به چاله هایی عظیم مبدل شده که هر روزه برای شهروندان از این طریق اتفاقات ناگواری ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم توجه شهرداری به انجام وظیفه خود و فقدان آسفالت در این محله، گرد و غباری که از آبهای کثیف و آلوده حاصل می شود در خانه ها و سرسفره های مردم می نشینند و علاوه بر عذاب آور بودن سبب ابتلای مردم به انواع بیماری های تنفسی شده است.

سراوانی ابراز داشت: عدم توجه شهرداری، عدم نظارت راهنمایی و رانندگی و عدم نظارت اتحادیه های صنفی نسبت به ساماندهی کسبه باعث شده کسبه اتومبیل داران، موتور سواران، صافکاری پارکینگ اتومبیلها و موتورها، نمایشگاه داران و حتی مسدود شدن سر کوچه و مانع عبور زن و فرزندان این محل از کوچه و پیاده روها شده است.

این شهروند ادامه داد: با وجود فضاهای خالی از سکنه و عرصه ضمن اینکه کلی فضا برای مصارف آموزشی، ورزشی، فضا سبز و غیره در نقشه شهری وجود دارد ولی متاسفانه به اندازه یک سانتی متر در این منطقه و محل مورد بهره برداری جهت احداث موارد ذکر شده قرار نگرفته است.

ایجاد پل هوایی از ضروریات منطقه هیرمند شمالی به شمار می رود

یکی دیگر از اهالی هیرمند شمالی اظهار داشت: با وجودی که خیابان هیرمند شمالی در حد سی و پنج متری است و بلوار گفته می شود ولی متاسفانه تنها در چند متر آن چند درخت کاشتند همچنین بصورت جدول و سیمان خیابان را به دو قسمت تقسیم کردند که هیچ شباهتی به بلوار ندارد.

شهرکی با بیان اینکه، باتوجه به مساحت و مسافت زیاد این محل و منطقه نیاز به یک کلانتری در آن ضرورت دارد تاکید کرد: این منطقه و محل فاقد اوژانس و درمانگاه تخصصی و یا داروخانه و دیگر ادارات دولتی می باشد در حالی که بیشترین مساحت شهر زابل را این محل و منطقه تشکیل می دهد.

وی ابراز داشت: شهرداری جهت منافع خویش خطهای واحد را خصوصی کرده و هیچ خطی را برای حمل مردم به مرکز شهر و یا منطقه و ادارات دولتی تعیین نکرده بنابراین مردم برای حضور به ادارات و یا موارد ضروری دیگر در داخل شهر با هزینه سنگین دربستی اتومبیلهای شخصی روبرو هستند.

شهرکی بیان داشت: با توجه به اینکه، اکنون شهرستانی به نام هیرمند در سیستان وجود دارد دیگر معنی و مفهومی ندارد که در شهرستان زابل نیز خیابانی تحت این عنوان باشد بنابراین همان نام شهید بهشتی بیشتر زیبنده این خیابان است چرا که ساکنین این خیابان و محله هم مانند آن شهید مظلوم هستند.

وی با عنوان اینکه، عدم روشنایی درست در بلوار و کوچه های محل و نوسانات پی در پی از دیگر معضلات موجود در این محل به شمار می رود اضاغه کرد: عدم فشار در لوله های آب آشامیدنی در این محل و منطقه به شدت وجود دارد.

شهرکی با بیان اینکه، با توجه به وجود مدارس و عبور دانش آموزان از خیابان نیاز به پل هوایی در این محله ضروری می باشد چرا که بارها شاهد قتل چندین دانش آموز و افراد مسن و غیره که بر اثر تصادف صورت گرفته بوده ایم افزود: حال نباید شهرداری بفکر چاره ای جهت رفع این مشکلات باشد با اینکه باید فقط به فکر ورودیهای اصلی شهر باشد؟

وی در پایان گفت: خیابان هیرمند شمالی نه تنها یکی از راههای ورودی اصلی شهر محسوب می شود بلکه راه تردد قضات و افراد غیر بومی و مسئولین که جهت ملاقات و یا بازدید از زندان حضور پیدا می کنند می باشد بنابراین ما مردم این محل و منطقه از کلیه مسئولین درخواست رسیدگی، پیگیری و احقاق حق شهروندی هستیم.

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

پوستر/ واردات بیش از 2 هزار تن تیغ سلمانی به کشور!

به گزارش وبلاگ سیستانی به نقل از همه با هم، بررسی آمارهای وارداتی هفت ماهه نخست امسال نشان می دهد که ایران همچنان مقصد کالاهای مصرفی از کشورهای مختلف و بعضاکم نام و نشان است و گاهی نام کالاهایی در لیست واردات جای می‌گیرند که تولید آن‌ها در کشور نیاز به تکنولوژی بالایی ندارد و واردات آن‌ها نیز منطقی به نظر نمی‌رسد.

تیغ سلمانی، از جمله کالاهایی است که در فهرست کالاهای وارداتی به ایران قرار دارد، اگرچه در این زمینه می‌توان تولیدات خوبی داشت، اما این تیغ های وارداتی خصوصا چینی هستند که توانسته‌اند حصار مرزهای ایران را بشکافد و راهی به داخل ایران داشته باشد.

طبق اعلام گمرک ایران، در هفت ماهه نخست امسال بالغ بر 2 هزار و 109 تن تیغ سلمانی به کشور وارد شده است.

با واردات این حجم از واردات 24 میلیون و 726 هزار و 397 دلار از سرمایه‌های ایرانی کاسته شده و نصیب تجار خارجی شده است.

۱۸ آذر ۹۵ ، ۰۹:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

بسیج جدای از مردم نیست

به گزارش وبلاگ سیستانی به نقل از  همه با هم، عکس نوشته های بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج بر روی این پایگاه قرار گرفت.





۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان

مدافعان حریم حرم

به گزارش وبلاگ سیستانی: مدتی است که رزمندگان بسیاری با عنوان مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ملیت‌ها و نژادهای مختلف داوطلبانه عازم سوریه می‌شوند و در دفاع از حریم اهل‌بیت و ارزش‌های مقاومت اسلامی جان خود را فدا می‌کنند. این مقاومت بین‌المللی نشان داده است که جهاد و گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و هر کسی فارغ از نام کشور و ملیت داوطلب ایستادگی در برابر تروریست‌های تکفیری در جغرافیای اسلام است. امروز هم می بینیم که نام حاج محسن خزائی  کشور را نه بلکه دنیا را درنوردیده است و به خودش معطوف نموده است حاج محسن خزائی از جنس میرحسینی هاست و خودش هم بارها بیان کرده بود من از تبار میرحسینی ام  و با شهادتش  یک بار دیگر خون شهید میرحسینی ها را نه تنها درسیستان دارالولایه بلکه در همه دنیا به جریان انداخت

. کار شهید خزائی مگر غیر از معامله باخداست بهتر و زیباتر از رنگ خدایی مگر می شود رنگی پیدا کرد لذا وقتی رنگ خدایی شد دیگر کسی نمی تواند مهارش کند با دوربین و گزارشات خودش شروع کرد و خیلی از انسان ها را که در سرگردانی بودند با گزارشات خود بیدار کرد. دشمنان ما بدانند خزائی ها و میرحسینی ها هرگز تسلیم نمی شوند و جوانان ما راه شان را همچنان ادامه خواهند داد.


http://uupload.ir/files/yqqo_1.jpg
۰۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزند سیستان